CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Bila kita mempunyai matlamat kecil maka kecillah hasilnya, dan sekiranya kita mempunyai matlamat yang besar maka besarlah hasilnya. Tetapi setiap orang mesti dan wajib ada matlamat dalam kehidupan mereka kerana sekiranya anda mempunyai matlamat, anda akan nampak impian anda akan tercapai.

- Dato' Dr. Azman Ching ( jutawan MLM )

Carian Anda

Google

Mereka yang telah berjaya

Saturday, October 18, 2008

Cek pertama.....

Alhamdulillah .......
pada 16/10/08 aku dapat cek pertama daripada hai-o. aku join hai-o ni pada awal bulan 9, bulan puasa. dapat cek lebih kurang rm 46++. seronok rasanya dapt cek banyak mcm ni. dan la ni aku tengah berusaha untuk mendapat cek yang kedua plak. InsyaAllah, jika ada rezeki adalah 2-3 orang member yang akan join dalam bulan ni.

aku buat bisnes ni ari minggu je sbb ari kerja tak sempat, up line jauh kat melaka tapi org kata kalu nak berjaya kena kuat semangat dan sabar.

semoga aku berjaya dalam bisnes hai-o ni.

0 comments:

KLIK ATAS SELIMUT................

PERTANYAAN

Name:
Email Address:
No.Tel :
Pertanyaan :

free forms